piątek, 27 czerwca 2014

Stroje kąpielowe

  Nareszcie wakacje!!! To był dla mnie bardzo ciężki rok, dlatego te wakacje postaram się naprawdę dobrze wykorzystać :) Od jutra zaczynam porządki w szafie, wyrzucę wszystkie niepotrzebne rzeczy, a także zastanowię się czego mi brakuje.
  Dzisiaj post o strojach kąpielowych, pomyślałam, że na wakacje dobrze byłoby zastanowić się jakie są moje inspiracje i czego szukać wybierając tą część garderoby. Sprawdzę co jest modne w te wakacje, a także podam wam parę przydatnych rad, na co zwrócić uwagę kupując strój kąpielowy. :) No to zapraszam do oglądania moich inspiracji, mam nadzieję, że was także zainspiruje :)

No to może zaczniemy od kilku rad:

  • przy krągłej sylwetce możesz sobie pozwolić na drobny wzorek
  • wycięcia po bokach wyszczuplają talię
  • spódniczka ukryje szerokie biodra
  • wiązanie na karku dyscyplinuje biust pas materiału na biodrach optycznie je wyszczupli
  • nieregularne paski odwrócą uwagę od proporcji
  • pionowe paski po bokach i ciemny kolor wysmuklą sylwetkę


 Stroje jednoczęściowe















 Stroje dwuczęściowe











 A kompletny szał tego sezonu to strój neoprenowy, który będziecie mogli znaleźć m.in. na stronie http://international.triangl.com/.







 I jak zawsze na koniec kilka stylizacji, dziś z użyciem strojów kąpielowych. :)


























Pamiętajcie, że klikając na zdjęcia możecie je powiększyć :)

5 komentarzy:

  1. śliczne stroje :)
    carolinaa-carolinaaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Dużo tych zdjęć... ale to dobrze. Wszystkie stroje są bardzo ładne i przyjemnie się je ogląda :)

    http://miasto-inspiracji.blogspot.com/ (klik)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dodaje dużo zdjęć gdyż poprzez nie chciałabym wyrazić siebie i moje inspiracje, a że jestem dość niezdecydowaną osobą to trochę wychodzi mi tych zdjęć, a także uważam, że słowa nie pokażą wszystkiego a zdjęcia bardziej przybliżą moje myśli. :-)

      Usuń
  3. Bardzo ładne są te stroje kąpielowe. Zaczęłam się zastanawiać nad swoim strojem. Śliczne jednoczęściówki!

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajny wpis. Będę zaglądać częściej.

    OdpowiedzUsuń